Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

Gondola

s.c. 2011.03.06. 13:30

   
Popper Péter egyik elõadás-részletében Füst Milánt idézi:


"Az én egyik mesteremnek, Füst Milán nevû írónak volt egy megjegyzése, és azt mondta nekünk mindig: gyerekek, a házasság, a férfi-nõi kapcsolat egy négylábú asztal. Ha bármelyik lába hiányzik, vagy rövidebb vagy hosszabb mint a másik, sántít az egész és fölborul."

A négy láb pedig:

1. Életstílus.
Azonos, vagy nagyon közel álló életstílus és alapértékek. Ha ezek ellentétesek, egy napon ütközni fognak és bajt csinálnak.

2. Szeretet és Elfogadás.
Úgy szeretni és elfogadni a másikat, ahogy van. „Nem szétszabdalható az ember, vagy elfogadom, a nekem nem tetszõ negatívumokkal együtt, vagy nem fogadom el és akkor szét fogunk menni…”, nem mondhatjuk hogy ezt a tulajdonságát elfogadom, azt meg nem. Egy leopárdból ne akarjon senki házias juhászkutyát csinálni…

3. Szex.
„Szexuálisan össze kell stimmelni. Nincs mese. Ez nem elhatározás kérdése…”

4. „Gazdasági kapcsolat.”
A házasság vagy a párkapcsolat „gazdasági kapcsolat is. Mert azt mondják a romantikusok, hogy a nyomor nem öli meg a szerelmet. Ezzel szemben megöli. ”

 
 



„Egy férfi-nõi kapcsolat... addig él, ameddig úton vannak."

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr195905371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2011.03.08. 18:53:36

...nagyon szeretem P.P. írásait...okos , megfontolt, átélt dolgokról írt mindig...

s.c. 2011.03.08. 20:34:29

Én is szinte ittam a szavait...nagyon igaza van... :)
süti beállítások módosítása