Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

"..kócos kis romantika tejfogával a szívembe mart.."

s.c. 2009.10.13. 18:28





"...viharon túl, szélcsenden innen.. "



Fergeteges volt az elmúlt hétvége,a regenerálódás még most is tart.A pénteki nosztalgiabuli nagyon jóra sikeredett,az elsõ kellemes élményem az volt,amikor felkért lassúzni( hoppá!) egy 22 éves fiatalember,és mivel elõtte azért elég sokat beszélgettünk,hát nem ,nem tudtam nemet mondani,olyan kedves volt intelligens és tisztelettudó.Õszintén,csodálkoztam is,persze valszeg nem nézett többnek 23-nál de sebaj,azt hiszem kevés manapság az ilyen ember,vagy csak jól titkolják..:)
A végére azért megmaradtam a saját korosztályomnál,ami egy nosztalgiabuliban azért nem is olyan különös,de errõl több kulisszatitkot nem árulok el..de nagy hatással van rám az illetõ,egy kissé szétszórt lettem,talán mert máshol járnak a gondolataim..akkor ez most minek is köszönhetõ,vagyis Kinek??? :P


A szombati Quimby koncert pedig leírhatatlanul fain volt,asszem az istenkirály után most ezt a szót is bedobjuk a közösbe.Egy darabig bírtam az elsõ sorokban tombolni,amíg majd szét nem rúgták a seggemet,és nem öntöttek a nyakamba egy liter sört,úgyhogy kimenekültem oldalra a színpadra,egészen testközelbõl élvezhettem,tetszett ahogyan megszólaltatták a különbözõ hangszereket,meg az összes többi kiegészítõ elem,amibõl aztán összeáll az egész,és a dalok talán ettõl olyan egyediek.A csajok viszont jól bírták,a végére úgy néztek ki, mint valami ázott verebek..Hajnalig még meglátogattunk egy helyet,kifulladásig táncoltunk..ja..mézes bodza pálesz,isteni kóstoljátok meg :) ,aztán a reggeli gyorssal haza..




" Na szóval szeretlek én Élet,
mert te olyan jó vagy hozzám.
Ha néha el is vettél,
késôbb mindent bepótoltál..."




2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr115908249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Selene 2009.10.13. 22:23:23

Én nem hagytam volna az első sort ;) :))

s.c. 2009.10.13. 22:38:51

Jobbnak láttam,mert mellettem a fiúk nagyon bedurvultak,és majdnem sikerült megcsókolnom a padlót..de a végére visszaosontam..azt nem hagyhattam ki ahogy a Kiss Tibi beugrott közénk.. :P
süti beállítások módosítása