Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.08.06. 16:14

*** Egy világ választ el és nem értem
Hogy miért vagy közel
Ha többé úgysem érlek el ***



 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr315908533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SN 2009.08.06. 21:58:09

Szeressem Zoránt...

s.c. 2009.08.07. 18:44:44

Nem vagyok a rajongója,de ez a szöveg most valahogy 'megérintett'.. Zorán-Elmúlt a jó idő Azt hiszem, igazán semmit nem jelent Az a néhány nap veled Egy könnyű kaland, mint egy dalban Ami gyorsan véget ér De zenéje visszatér Azt hiszem, semmi nem történt velem Kicsit hazudtam szerdán, s pénteken És tudtam, lezár úgyis mindent Az a vonat, a búcsúzás A legjobb megoldás Elmúlt a jó idő, megtört a rend És néhány mondat, és egy nevetés dallama visszacseng Elmúlt a jó idő, elment veled És ami itt maradt, az nem nagyon kell nekem És nem tudom, hogyan képzeljelek el Milyen a ház, az út, az emberek És milyen mondatokat mondasz Mikor ugyanúgy ébredsz fel, és kinek mondod el Te máshol, másik nyelven álmodsz S talán nem is érteném S ébreszt egy másik ablak, másik fénye Egy más nap reggelén Egy világ választ el és nem értem Hogy miért vagy közel Ha többé úgysem érlek el Nem lehet, tudom jól, hogy nem lehet Hiszen én tiltottam meg Egy hibás mondatért, a semmiért Egy kicsi szerelemért Mégsem dőlhet ránk Egy létező Egy meglevő világ
süti beállítások módosítása