Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.06.20. 20:59


Víz,víz mindenhol csak víz..na jó most már elég,mert a végén még elfolyok,egész nap esett sõt tegnap éjjel is,úgyhogy a mai fesztiválozásomnak annyi,legalábbis a sárkányhajók elindultak nélkülem is valszeg.No igen tüzet lehet gyújtani,azért a scillagvizsgálóra kiváncsi lettem volna,bár felhõs ég mellett nem tudom mit látni,ezt csak az égiek tudják,meg holnap különben is munka,s különben is így könnyebb ellenállni a kísértésnek is,mert egy ilyen fesztiválon mit is lehetne mint pasizni.. :D na most asszem jól lebeszéltem magamat,találtam mindenféle kifogást,nemdebár? szóval kellemesen elvagyok én két pohár Baileys mellett megjegyzem nem ittam már vagy 3éve konkrétan Baileys-t,pedig régebben csináltam is,házit..bonbon helyett,mert ugye:

" Az élet olyan, mint egy doboz bonbon: az ember nem tudhatja, mit vesz belõle. "

..azért hiányzik még valaki,valaki aki számít..most nagyon..

" Tudom már nagyon késõ mondani, tudom már nincs értelme mondani, tudom, már felesleges megvallani, tudom már nincs értelme elárulni: életem része voltál, életem része maradsz, mint távoli, mint elérhetetlen, mint titok.
A titok egy szép, egy valós csoda: talán megfejthetõ, talán nem, talán elérhetõ, talán nem. Titok. S ezért olyan fájdalmas, mert égeti az embert. Még ha sok év el is telik, akkor is benne ég, még ha hónapok telnek is el azok között a ritka pillanatok között is, amikor hallhatom a hangod, vagy csak messzirõl láthatlak bennem van a mosolyod, bennem él a hangod, s lelked mélysége.
Még ha el is veszítem a békét, melyet Te adhatsz nekem, vagy már már a hitem is remeg, akkor is tudom, ott valahol messze, mely nem kilométerekben számítható, vagy.
Ez a fájdalom égetõ, de mégis izgalmas. Ez a fájdalom a lélek nemesbítése, melyet adni szeretnék valakinek, aki ismeretlen, aki a félelem tárgya.
Más vágyam már nincs. Csak szeretni és tisztelni. Talán áldozó vagyok, talán hivõ, talán hitetlen, de keresek valakit. Mint Cyrano Roxant, mint Don Quihote Dulcineát, mint Kun László Éduát. Várni rád, tudom nem érdemes. De az ember gyakran keresi az értelmetlen dolgokat. "

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr995908848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2009.06.20. 22:12:41

"De az ember gyakran keresi az értelmetlen dolgokat.".....hát ez nagyon igaz.....most egycipőben járunk.....miközben tudom , értelmetlen , mégis űz valami feléje.....

s.c. 2009.06.20. 22:54:40

na most kíváncsivá tettél,mesélj csak,kiről is van szó? :)

amerika24 2009.06.21. 07:18:50

SC! .....ha voltál nálam....és voltál...:)....akkor már biztosan tudod....:)

s.c. 2009.06.21. 20:06:37

asszem lemaradtam valamiről..pedig elég sűrűn járok nálad.. privibe megírnád? segíts lécci! :)
süti beállítások módosítása