Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2008.12.31. 21:53

néha nem értem,mit hívunk mi időnek,és mit mérünk,években számolunk,naptár szerint létezünk.leltárszámba vettem ma mindent,az egész évemet,és őszintén cserélni szeretnék,kérek egy másikat,egy igazabbat,szebbet,legalább egy percig...örökké...

...egy fehér galamb szállt az égen,menekülve üldözőjétől,nagyot csattant az üvegen,de nem imbolygott meg,kicsit talán megszédülve,de újra felszállt.és hirtelen egy újabb csattanás hallatszott,az áruk között landolt a shop előtt,a kút 'házimacskája' kóbor teremtmény vérszemet kapott,és már indult volna felé,ha el nem zavarom.megfogtam,szelíden simult kezeim közé,és az égig emeltem egészen fel...útjára engedtem,a rikító fehér szárnyak eltűntek a fagyos térben...Békességben,Szabadon

2009 Szárnyakon....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr985909406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

squalor 2009.01.01. 23:26:40

boldog új évet kívánok.. bár inkább ne az év legyen boldog hanem te:) és még azt hogy egy év múlva ha leltározol ne akarj senkivel se cserélni mert az tudod majd mondani "úgy volt jó ahogy".. :)

s.c. 2009.01.02. 19:15:47

köszönöm..valóban így van.. :)
süti beállítások módosítása