Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2008.10.09. 17:45

Asszem jól vagyok és pont,jót tett az alvás,meg a kellemes kis séta ma,olyan szépen sütött a nap,a vénasszonyok betértek hozzánk mégis egy pár napra.Emlékszem úgy öt,hat éve lehetett amikor bejött hozzám egy idős asszony a kútra,meglátott és azt mondta,hogy jósolna nekem.Mondtam,hogy nyugodtan elvileg nincs mit vesztenem.Hirtelen kihúzta az egyik hajszálamat,hát egy kissé meglepődtem.Azt mondta azért tette,mert 7 éve el voltam átkozva,és hogy ezután minden másképp lesz.Belenézett a tenyerembe,és megmondta az akkori szerelmem nevét,azelőtt soha életemben nem láttam.Óvva intett tőle,igaza volt,ez már csak évekkel később derült ki.Aztán jött egy igazán 'jó' időszak az életemben.Most újra fordult minden.Már nem tudom ez hányadik év lehet,valaki feloldhatná az átkot rólam!Az idős asszonyt soha többé nem láttam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr195909709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása