Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2017.04.03. 21:42

Ez is egy olyan nap, amikor nem vagy itt. De betöltesz. Hátra dőlve nyugtázom, hogy milyen meseszép az élet az oldaladon. Hogy minden vagy, amit kértem. Aztán egyszer csak rádöbbenek, hogy nem azért gurulnak le a könnyek az arcomon, mert boldog vagyok, hogy szeretsz, hanem azért, mert olyan jó Téged szeretni! Veled nem vagyok más, mint Fortuna kegyeltje. Egy nő, akinek a lépéseit vigyázod, óvod, tenyeredben tartasz, hogy kapjak csak szárnyra, amikor akarok. De nélküled nem repülök, már nem. Semmit sem szeretnék jobban, mint rád bízni a szívemet, hogy őrizd nekem életem végéig, mert nálad jobb helyen nem is lehetne. Add nekem a tiédet, s szeretve lesz feltétlen, folytonosan, amennyire egy női szív csak szeretni tud. Ez az ígéretem.

-Agárdi Zsóka-

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr6812399075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása