Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2018.07.24. 22:05

Sohonyai Attila - A voltaknak

Elengedtelek titeket.
Nem fáj, sose fájt.
Menjetek világnak büszkén,
s legyetek nélkülem ismét porrá.

Én maradok, és maradni is fogok.
Bár koptattátok hegycsúcsom elegen,
még mindig a legmagasabb vagyok.
Talán nélkületek, talán miattatok.

Egy vagyok, egész.
Nem kelletek immár nékem,
lehetne torkotokban bármilyen ének,
nem kell másból fél, hogy én is
mással csak fél lehessek.

Már látható minden mi eddig
ennyire vakon tapogatott,
s nélkülözésetek miatt vagyok,
az egyetlennek, a legjobb.

S köszönöm, köszönöm nektek,
hogy e sok harcot elkezdhettem,
sebektől verten, de fejet felemelten,
múlt idő lehettek dicső jelenemben;
értetek haltam, nélkületek élek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr5314133633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása