Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2017.05.05. 13:07

/A legőszintébben/

Szerelmes vagyok beléd!

S nem kell ezért külön csók,
se érem, hisz ez él bennem
teljes egészben.

Tarkíthatnám nap nap után,
tehetnék bele többet,
de muszáj olykor ezt csendben
bebújtatni magunkba lüktető
egyszerűségbe.

Így nem lesz fals az a sok
hang, melyben ezerszer és
ezerszer elringatlak,
és így egészen üvöltöm nevedet,
s vele hozzád fűzött szerelmem
ezen egész világnak,

hogy tudd; bármilyen legyen
holnap ez az őrület, én
mindig várlak,
s ha elszakít a téboly - mibe az élet
evez - újra megtalállak.

Szerelmes vagyok beléd!

Kimondom újra és újra, mint
megannyiszor már.

Szerelmes vagyok beléd!

Örökkön örökké, míg világ a világ!

Papp Ádám

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr7812483021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása