Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2016.01.23. 22:59

 

Adj nekem egy percet...

                        Sosem kértem semmit, most is semmiséget,

küldj egy sort, egy verset, egy ringató mesét,

talán csak egy dalt, vagy játszd az én zenémet,

keveset adj inkább, és annak is felét,

 

színezd úgy az alkonyt, ahogy még nem láttam,

dúdold velem együtt a holnap énekét,

fogd a kezem, vigyél, merre sosem jártam,

hadd nézzem meg veled milyen a más vidék,

 

járjunk kerek erdőt, olyan lányregényest,

ahol pillangókba szédül bele a rét,

lopjunk piros almát, abból süssünk rétest,

szaladjuk még körbe a világ tetejét,

 

kergessünk csillagot, holddal tekergőset,

fessünk kis madarat… Tudod milyet? Kéket,

és ha minden meglesz, adj nekem egy percet,

s addig ne vedd vissza, addig ne, míg élek…

 

Nagy Ilona

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr418305780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása