Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2011.03.19. 14:52

 

(mezítláb)


szeretek mezítláb járni. ennyi közöm maradt
a földhöz. nem ásom, nem ültetek belé,
nem köszönöm meg terméseit, sem a bort,
sem a kenyeret. csak a testem súlyát helyezem rá.
amikor fûben, kavicson, homokban vagy aszfalton
járkálok, és hagyom, hogy az apró élek fölkarcolják
a bõrt, vagy szándékosan fölhorzsolom, jólesik
így emlékeztetnem magam a fájdalomra,
és arra, hogyan kapaszkodnak meg a lábujjak
az alig észrevehetõ kúpokon, mélyedésekben.
a puszta nehézkedés ilyenkor érzékszervvé változik.
olyan ez, mint a visszhang. ahogy a kiáltás keresi
a kemény felületeket, hogy minden irányból betöltse
és kimérje a teret, úgy keresi a test is járás közben
a támaszt, hogy súlyát közvetítés nélkül adja át
a földnek, és egy pillanatra minden érzék
telítõdjék az érintés keménységével, puhaságával.



/ Schein Gábor /

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr785905358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pcx 2011.03.19. 14:57:47

Akkor még boldog ember vagy. Ez jó. Ismerek olyant aki járni szeretne, ... de már csak szeretne. Max. lelehetne egy dombról gurítani, mint egy követ. De talpra állni, ... már nem tud soha.

s.c. 2011.03.19. 16:08:42

Üdv pcx.. :) igen,boldog vagyok... ...de tud még látni,ízlelni,lélegezni,hallani,tapintani,és legfõképpen érezni...máskülönben pedig mindenki jó valamiben...

pcx 2011.03.24. 00:45:44

Neked is üdv s.c.! Igen. Csak én olyanról írtam, aki már meghalt. Georgnak hívták. De a neve ... nem lényeges - ... szóval, ... én is tudok még - "látni,ízlelni,lélegezni,hallani,tapintani,és legfõképpen érezni...máskülönben pedig mindenki jó valamiben...". Ez kevés kedves s.c. Több kell.

s.c. 2011.03.24. 01:19:33

Õszintén sajnálom...és bár nem ismerlek,de olvastam egy pár versedet,és úgy vélem a kevesebb néha több....
süti beállítások módosítása