Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2010.08.11. 21:53

Az Ikrek jellemzése


(Gemini, május 21 - június 21)
Az Ikrek nõ jellemvonásai

Az Ikrek csillagjegy nõi szülötte igen szórakoztató teremtés, aki mellett sosem unatkoznak a barátai. Látszólagos hidegsége ellenére rejtélyessége vonzóvá teszi. Az Ikrek nõnél az ész uralja a szívet.

Szellemessége révén mindig érdekes irányba tereli a társalgás folyamát. Mindig együttérzéssel meghallgatja a másikat és érdeklõdik embertársai gondjai iránt s szükség esetén szívesen segít. Barátságos, mindenre megoldást akar találni, szívesen ad tanácsot, csakhogy mindenki elégedett legyen. Barátaiért bármilyen áldozatra képes.

Sosem feledkezik meg szerettei évfordulójáról, szeret meglepetést szerezni. Bár önmagában folyton nyugtalan és nem mindenkit kedvel, azt szeretné, hogy õt mindenki szeresse. Közeli barátaival nyílt, de eléggé csapodár, mert soha senki sem képes birtokolni õt. Az Ikrek nõ sosem lesz valaki beosztottja. Sokoldalúsága és összpontosító ereje révén gyakran két-három dolgot is végez egyszerre. Ez vonatkozik a szerelemre, a gondolataira is. Mindig saját reflexeire támaszkodik és képes gyors döntéseket hozni. Csakhogy bármennyire is érdekes lenne, semmit sem képes befejezni. Persze, ismeri saját gyengéjét, szeretné is kijavítani, de amint meglát valami újat, máris elveszti megfontoltságát és az új felfedezésért lelkesedik. De idõvel azt is megunja és megint újabb ás újabb dolgok, érdekesebb feladatok vonzzák, anélkül, hogy az elõzõt bevégezné. Ezért sok veszteség érheti. Az Ikrek nõ hol vidám, hol szomorú, örökös elégedetlen.

A legbecsesebb számára a függetlenség. Ritka kezdeményezõkészsége és nagyszerû éleslátásra eredményeként szakmailag és az üzleti életben is sikeres. Csakhogy folyton kétségek marják, ezért csakis sok-sok türelemmel oldhatja meg a gondjait.

Az Ikrek nõ temperamentuma

A családi gondokban az Ikrek nõ sosem pazarolja idejét valamely már eldöntött, megoldott dolog újbóli felvetésére. A folytonos változás híve, akit csakis az új felkutatása érdekel. De ehhez szüksége van mind erkölcsi, mind fizikai támaszra.

Az Ikrek nõ érzelmi élete

Az Ikrek szülötte a tökéletes nõ. A párkapcsolatban elõforduló vitákból mindig gyõztesként kerül ki, mely épp nõiességének köszönhetõ. Ha netán félrelép, sosem érhetõ tetten. Ilyen asszonnyal élni nem könnyû, sõt fárasztó, de ugyanakkor elragadó ez a lángoló nõiesség. Az Ikrek nõ egyszerû és közvetlen, nem sokat lelkizik. Mindig a kedve szerint cselekszik, nem szereti, ha sürgetik. Valódi univerzuma a romantikus szerelem. A párkapcsolatban általában õ a kezdeményezõ, nagyon kíváncsi és lelkesedõ, aki sosem restelkedik a magatartása miatt.

Az Ikrek nõ családi élete

Az Ikrek nõ kiváló élettárs, mindig komoly támaszt jelent a férjének. Racionalitása ellenére, a férje kedvéért képes türelmes és érzéki lenni. Egyetlen hibája, hogy nem kitartó.




... na most van az a pont amikor már nem tudom mit akarok....

Örökös elégedetlen? Van benne valami...


Biztos ismeritek,
amikor látszólag minden rendben,
de mégsem érzed az elégedettséget,
a teljességet,
valamire vársz, hogy megtörténjen,
de csak peregnek a napok,
és azt sem tudod, mi az.
Telnek a napjaid,
de nem éled az életed úgy igazán....

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr535906410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlos 2010.08.17. 21:16:37

A szerelemben milyen?

Bot 2010.08.18. 08:50:18

Háát! Megszerzi amit akar ... :-) és nagyon kíváncsi ... Nagy TÛÛÛZ kell, hogy elégedett legyen ... Különben tovább keres ... :-)

Bot 2010.08.18. 13:07:21

Kölcsön vettem 1 részt! ;-) mert tetszik! :-)

s.c. 2010.08.18. 14:07:34

Carlos, a saját nevemben írom,mivel biztos vannak hasonlóságok közöttünk de azért mindenki más...én mindig valami újra vágyom,egy kis változásra még egy kapcsolaton belül is,az Ikrek eléggé széles látókörû,sok minden érdekli,mindenbe 'belekóstol',mert kíváncsi típus ilyen vagyok én is.Nem riad vissza semmitõl,nem tudom,ha nekem egy kapcsolatom "nagy tûzzel" kezdõdött hamar véget is ért.Viszont ha lassan szerettem bele valakibe,idõvel nagyon ragaszkodó lettem (és vagyok is most is :) ) ...lehet ránk mondani, hogy csapongóak vagyunk igen,de ha olyasvalakivel élünk együtt akivel meg tudunk mindent beszélni,tisztel,figyel ránk és fordítva persze,akkor hosszútávú lesz az a kapcsolat,de ehhez az is kell, hogy fenntartsuk az érdeklõdést. A romantika,szenvedély szintén jellemzõ,a szexrõl pedig igenis lehet és kell is beszélni,sok olyan kapcsolatról hallottam hogy nem jó valamelyik félnek,de könyörgöm ha nem mondom meg neki,ha csak színlelek,és nem élvezem az egészet,az miért jó? Meg kell tanulni rávezetni a másikat és ebben nincs semmi szégyellnivaló. ...végezetül azt ne felejtsük el, hogy szerintem minden Ikrek jegyû álmodozó típus,én kiváltképp,és ez sok-sok beteljesületlen szerelmet jelent. :) Bot, nyugodtan,ha fel tudod használni.. :) .... általában megszereztem,igen,ha lehet így fogalmazni,de legtöbbször én voltam az áldozat.. :P

Bot 2010.08.18. 14:50:59

Ez az áldozati dolog, nem függ össze a csillagjeggyel! ;-)

s.c. 2010.08.18. 16:46:51

na jó..hagytam magam.. :P ...de nálam még sok minden nem függ össze pl. én nem vagyok kezdeményezõ..de vagyok aki vagyok..szobrot nem kértem.. :)
süti beállítások módosítása