Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2010.07.02. 22:45

 
 
 
Valamikor azt hallottam, ha egy könyvet a feje alá tesz az ember, reggelre kívülrõl tudja. (...) Az életet kéne a párna alá tenni, így este elalvás elõtt. Sóhajtani, ráhajtani a fejünket, és reggel úgy ébredni, hogy meg van oldva. Hogy minden világos: miért történt és hogyan tovább?



/ Jókai Anna /


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr555906681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlos 2010.07.03. 03:33:41

Hogy miért történnek dolgok az világos, a kérdés második fele viszont homályos... Ezért is nem is tudjuk, h na most akkor ki is a fõnök?

Klímamenekült 2010.07.03. 11:56:29

Én a zenéhez szólnék hozzá...Még ált. sulis énekkarban tanultuk magyarul, annyira szép ^^ Most eszembe juttattad! :)

s.c. 2010.07.05. 22:58:13

Carlos, néha jó lenne tudni, hogy mi vár ránk a következõ fejezetben,persze az se mindig jó,úgyhogy csak jöjjenek azok a meglepetések...hiszen az Élet mindig tartogat valamit.. ...javarészt te irányítod a többi meg a véletlen dolga amirõl tudjuk, hogy nem létezik... :) Klímamenekült??? Mi ez a névváltás girl-öm? :) Most már így nekem is beugrott köszönöm,olyan ismerõs volt..én is énekkaros voltam.. :)
süti beállítások módosítása