Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2010.01.31. 17:49

Köszönöm amerika24, hogy rám is gondoltál..:)

Kreatív blogger

Játékszabályok:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem õket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

...azt hiszem sokkal lazábban fogom fel az életet,mint mások,és a sok idegeskedés helyett azon próbálok agyalni hogyan teremthetnék jobb helyzetet..

...ezzel együtt jár,hogy maximalista vagyok mindenben,viszont ha nem látom értelmét valaminek hamar feladom..

...mindig is kíváncsi típus voltam,szívesen eléldegélnék más országokban,ha ezáltal megismerhetem a kultúrájukat,itt félreértés ne essék,Magyarország mindig az elsõk között lesz nekem,csupán érdekel a világ és ami mögötte van..és nem a TV képernyõn keresztül..

...nem szeretem a csendet,állandóan zenét hallgatok,szerintem jó hatással van sok mindenre,a megfelelõ háttérzene mellett igazán kikapcsolódás a vásárlás,fõzés,vagy bármi más..

...ha valamibõl kevés van,akkor én azt is megosztom veled...

...nem tudok jól hazudni..sõt egyáltalán nem..ez nem mindig elõny..

...viszont annál jobban szeretek mosolyogni.. :)

Továbbadnám minden idelátogató bloglakónak :P ....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr825907675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.01.31. 19:31:34

...látod, máris jobban ismerlek...:)...és mennyi jó tulajdonságod van...tetszik...:)

s.c. 2010.02.01. 22:33:33

Van bőven rossz is, mint mindenkinek.. :D
süti beállítások módosítása