Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.12.16. 20:01

Just be Good to me - vagyis legyél Jó nekem,a mostani helyzetemben ezt inkább úgy fordítanám,hogy pont jó vagy hozzám,szóval összeillünk.Igen,igen..olyannyira,hogy költözök.SZEGEDRE.Ez a végsõ döntésem.Azért sikerült minden ismerõsömet jól meglepnem,de mindig is ilyen voltam,ilyen õrült és vagány,hogy ilyen lépést megtegyek rövid idõ alatt.De azt hiszem mérlegeltem mindent,igaz itt fel kell adnom az eddigi jól megszokott dolgaim,de mindig is képes voltam a változtatásra bármilyen téren,és ennyi kell is.Azért még mindig vannak olyan emberek akik jobban tudják,hogy mi az ami jó lenne nekem,nem veszem sértésnek,inkább úgy fogom fel, hogy féltenek.Viszont a jóbarátok nagyon fognak hiányozni,de az élet megy tovább..

...és ha Vele lehetek egy cseppet sem bánom...

Úgyhogy a következõ pár nap pakolászással fog telni,illetve megpróbálok mindenkitõl elbúcsúzni..még a Honfoglalás elõtt.. :D



" Love is a game of chances,
So I'll take my chance with you.. "


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr25907990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása