Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.11.30. 18:57

" Már régóta szeretlek. Még nem ismertelek, de már akkor is szerettelek. Léteztél a sejtjeimben és üzentél nekem, üzentél, hogy merre keresselek, üzentél nekem, amikor hegytetõn állva a szél üvöltését hallgattam. A te szavadat
hallottam apró ízeltlábúak neszezésében, amikor
behunyt szemmel feküdtem a fûben és vártalak.
Nem tudtam, hogy létezel, csak azt tudtam, hogy
szeretni akarlak, azt tudtam, hogy kereslek, hogy várlak
anélkül, hogy biztosan tudnám, megérkezel.
Már tudom, hogy te is vártál rám, vártál,
anélkül, hogy tudtad volna, megérkezem.
Talán csendben hallgattad te is a fû növését, csodáltad
zöldjét, és fájt neked is a csend.
Megéreztem a fájdalmadat
s te megérezted az enyémet.
Megéreztük egymás csendjét.
A vágy csendjét."

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr315908007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bot 2009.12.01. 11:46:27

" várlak, anélkül, hogy biztosan tudnám, megérkezel. ... Már tudom, hogy te is vártál rám, vártál, ... " Én is, így várok, itt ülök a kispadon, csak bambán nézek magam elé ... (csak csendesen sírdogálok) - Hmmm -

s.c. 2009.12.01. 16:06:32

Bot,nem szeretném ha szomorú lennél..hidd el, el fog jönni! :)

Bot 2009.12.02. 08:23:39

Ha, arcomon nem is látszik (nehéz titkolnom, és nem is nagyon akarom) /kell/ Igen várom, hogy ... eljöjjön ...
süti beállítások módosítása