Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.11.30. 18:52


Egészen régen írtam már,talán azért mert a szerelem eljött elém,én meg átkaroltam,és nem engedem.Minden pillanat az övé,séta közben,vízparton ücsörögve,ahogy hozzám ér,ilyenkor mintha a nap is mellénk állna,ontja fénysugarait,és csak bámulom a vizet,a felszálló madarakat..az aranysárga levelek játékát..

...néha elkap és felemel,aztán erõsen magához szorít,én pedig hagyom,hogy elvesszek a tengerkék szemében,a mosolyában..s most igazán boldog vagyok..mert látom, hogy Õ is az.



" Egy mondás szerint, onnan tudhatod,
hogy fontos dolog történt az életedben,
hogy utána már nem tudsz úgy élni,mint azelõtt.
Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted,
nagyon megbántottak, vagy te tetted,
aztán pár pillanatra kívülrõl láthatod az életed.
Érzed, valami végérvényesen megváltozott.
Mélységeid kékje,
magasságaid zöldje egymásra borul a távolból,
apró pontok az emberek.
Aztán belekortyolsz a kávédba,
vissza repülsz a földi reggeledbe.
Érzed a szemetelõ esõt,
de ma valahogy még ennek is...
örülni próbálsz.
Mert változol."

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr705908010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eĐ 2009.12.05. 13:47:32

nagyon szép!!!!!!:D ez a Gyűrűk Urában van? melyik résznél? mert én nagy fan vagyok ám, de most nem jut eszembe :$

s.c. 2009.12.05. 18:45:37

most per pillanat nekem sem,hogy melyik résznél volt konkrétan.. :)

Bot 2009.12.14. 14:43:50

" Fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni,mint azelőtt !!! " A legrosszabb, hogy arra is rájössz, hogy eddig, hogy tudtál, így, v. úgy élni!! :-( És ezután, hogy szeretnél ... :-)

s.c. 2009.12.19. 13:14:32

Igen,mindig jöhet jobb is,és rosszabb is...de megpróbálok mindig a pillanatnak élni,és úgy cselekedni..a szép és jó emlékek gazdagítanak,a rosszakból pedig tanulok.. :)

Bot 2009.12.19. 13:35:32

Remélem, mostanában jobb lesz :-) (neked)
süti beállítások módosítása