Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

Elmerülnék benned

s.c. 2009.11.04. 14:06


" Ha szemed bogarában meglátnám a jövõt, s abban mindent mi ránk vár, elmerülnék benned az idõk végezetéig...
Hagyd, hogy csak nézzelek, míg te beszélsz hozzám, és soha ne kérd számon, ha nem tudom idézni szavaidat, és ne mondd majd nekem, hogy nem figyeltem rád kellõképpen akkor és ott, hiszen tudnod kell, hogy az igazság ott lapul szemed árnyékában, s hogy minden szó felesleges, csupán csak üres fecsegés, míg a lényeget nézhetem... s ha néha válaszképpen majd biccentek fejemmel, csak azért teszem, hogy mindeközben múlassam az idõt..."


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr765908070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása