Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.09.17. 19:56

Itt van ez az esõ, más esõk emlékével.
Ha nem esne, el is felejteném, hogy
valaha esett, ahogy újabban nem jut
eszembe senki. Újabban csak arra a vég-
zetesen értelmes dologra gondolok, hogy
ráférne egy generálgyógyítás az általam
tönkretett dolgokra. Ezt most újra érzem.
Újra furdal. Mindent megbántam, pedig
csak vaktában randiztam, és „nem volt
semmi". Csak nem beszéltem rólad, de
újabban senki nem jut eszembe. Ez azért
még nem bûn. Nem vállalati disszidálás
vagy ipari kémkedés. Csak kussolás. Csak
figyelés. Mintha nem érteném rendesen,
mit mondanak nekem. Talán ez is az én
hibám? Mi az én agyam. Egy naprakész
térkép? Miért kéne tudnom, hogy mit
teszek a következô percben. Miért kéne
tudnom, milyen a szerelmes agy, hogy
hány milliméterig ázik át a járda esõ után.
Hogy milyen az ázott járda, vagy milyen
az arcod valójában, mikor sírsz. Hogy
melyik kútnál nem emelték a gázolajat.
Miért kéne bármit is tudnom?


(Poós Zoltán: Miért kéne tudnom?)





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr25908322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása