Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.08.09. 22:07

Lehet..



lehet, hogy utoljára látlak
lehet, hogy nem hívlak, mégis várlak


lehet, hogy holnapra porrá lesz a világ
lehet, hogy hajamban sosem lesz már virág


lehet, hogy holnaptól sztriptíz táncos leszek
lehet, hogy tánc közben majd elfelejtelek


lehet, hogy az amit én táncnak hittem
csak kényszerképzet, s Te vegyszer bennem


lehet, hogy az amit te szeretsz rajtam
csak egy báli álarc, amit magamon hagytam


lehet, hogy az amit még igaznak hiszel
egy kényelmes jövõ, amit senki sem hisz el


lehet, hogy forgás közben elszédülök
és ijedtemben menekülök


lehet, hogy félek, lehet, hogy várlak,
lehet, hogy már soha sem látlak


/ Némber /


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr635908512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása