Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.05.19. 21:56

" Szeretem az életem. A reggeleket, amikor még nem tudom megállapítani, hogy még hány réteg ruhát kell magamra venni, a délelõttöket, amikor itthoni munkám végzem, a délutánokat, amikor munkába igyekszem, az estéket, amikor nem érzem, hogy a fárasztó nap végére elfáradtam.
Szeretem az életem, mert szép. Azzá teszi a pozitív hozzáállásom, az optimizmus hogy tudom, tapasztaltam: hogy szép tisztába lenni azzal, hogy meg kell válogatni a körülöttünk lévõ embereket, nem kell mindenkire idõt szánni, nem kell hagyni, hogy kiszipolyozzanak, elvégre hülye nem vagyok, sem jótékonysági intézmény. Szép ismerni a barátokat, és érezni, hogy kikbõl nem lesz az soha.
Szeretem az életem, mert nincs meg mindenem, és mégis jól érzem magam, és nem azon siránkozom, hogy ennél jobb is lehetne. Sok mindent szeretnék... de tudom hogy ez be is fog következni, és azt is hogy mi van a birtokomban: a barátaim és a kedvesem mosolya..."

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr605908936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunrises 2009.05.26. 12:06:01

Ezt a képet jelöld be kérlek napképének! :) Tutira nyerni fog!

s.c. 2009.05.26. 19:22:28

Meglátjuk mit tehetünk.. :)

amerika24 2009.05.29. 22:42:08

...a kis optimista....:)
süti beállítások módosítása