Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

Vannak dolgok...

s.c. 2009.05.13. 20:30

.

 

...amik nemes egyszerûséggel akkor is bekövetkeznek ha nem várom, hogy elkések a melóhelyrõl,mert éppen nem csörgött az ébresztõóra,aztán defektet kapok,úgy, hogy két héttel korábban megálmodom,persze álmomban egy piros zsigulival voltam,igazából nem értem,hiszen sosem vennék piros autót,na de valahol csak kereket cseréltem,persze segítséggel.Holnapra szivárvány várható..legalábbis megpróbálok valami szép és élvezetes álmot látni,hátha..na.. :)

...aztán van olyan is,hogy kapok egy ismeretlen számot,egy kábeltévészerelõé,felhívom mintha egy régebbi barátom hangját hallanám,megbeszélem vele a délutáni ' randit',aztán csak várom,várom,és õ nem jön..

...olyan is van,hogy elmegyek fodrászhoz,és látom ahogy az emberek a tükörbe néznek,az arcukat a szomorúságot,vagy, hogy egy néni elalszik a székben mellettem,és hallgatom a történeteket,kinek milyen gondja van éppen,a ház,a rohanás,lesz-e munka,vagy kirúgják-e holnap...

...aztán van olyan is,hogy amikor hazaérkezem,a párom megkérdezi, hogy:

- Zárva volt a fodrász? :) vagy,hogy úgy megnézne vörös hajjal,ha már fekete vagyok...

...aztán vannak olyan dolgok is,hogy amikor kilépek a házból,egy fiatalember rámmosolyog és azt mondja,milyen csinos vagyok ma,én meg értetlenül megköszönöm,és rájövök,hogy egy házban lakunk,csak idáig még nem vettem észre...

...van olyan is,hogy ezt a számot dobta ki valamilyen oknál fogva a keresõ,és hátranézve a tv-ben is pont ez szólalt meg...

 

 

...meg vannak olyanok is...

 

 

A MURPHY-TÖRVÉNY

Ami el tud romlani, az el is romlik.

GREER TÖRVÉNYE

A számítógépes program nem kívánságaid, hanem utasításaid szerint mûködik.

SUTIN TÖRVÉNYE

A leghaszontalanabb funkciókkal a legnagyobb élvezet dolgozni.

A SORBAN ÁLLÁS ELVE

Minél tovább állsz sort, annál valószínubb, hogy rossz sorban állsz.

BOCKLAGE TÖRVÉNYE

Aki utoljára nevet, az valószínûleg nem értette meg a viccet.

KOVAC TALÁNYA

Ha rossz számot tárcsázol, az állomás sosem foglalt.

BELL TEORÉMÁJA

Ha egy test vízbe merül, megszólal a telefon.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr925908955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raspberry** 2009.05.16. 08:06:43

A piros autók csúnyák:) és ezek az élet dolgai meg szívásai...:) Különben a törvények igazak:):)

Cat 2009.05.16. 15:24:53

Abban a sorban állásos dologban van valami.. én általában beállok valamelyikbe, utána mégis úgy látom hogy a másik gyorsabb és átmegyek, erre az előző meglódul, és már régen kész lettem volna ha ott maradok.

s.c. 2009.05.16. 17:01:53

raspberry, tényleg csúnyák,kivétel egy-két sportosabb változatban.. ...szív..kipufog.. :D Cat, sokszor én is így járok, mindig a másik sor halad gyorsabban.. :)

Milan 2009.05.16. 18:10:33

eszméletlen rekedt hangja van... teeeetszik nagyon :D

Milan 2009.05.16. 18:10:45

mármint Bonnie-nak :D

s.c. 2009.05.17. 02:12:29

csak sejteni véltem, hogy rá gondolsz,bár egy doboz cigi után nekem is ilyen hangom lenne reggel.. :D
süti beállítások módosítása