Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.03.23. 21:56

" Ahelyett,hogy vennék neked valamit,amit szeretnél,valami olyasmit adok neked,ami az enyém,ami tényleg az enyém.Egy ajándékot.Valamit,ami azt jelzi,hogy tisztelem azt az embert,aki itt ül velem szemben,és arra kérem, hogy értse meg, hogy mennyire fontos, hogy vele lehetek.Most már van valamije,ami egy kicsit én vagyok,van belőlem egy darabkája,amit szabad és hirtelen elhatározásomban adtam neki."

/ Paolo Coelho: Tizenegy perc /

" Mert jól csak a szívével lát az ember...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr265909153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SN 2009.03.23. 22:55:33

Hogy mi az én ajándékom? Te! Nincs is annál jobb érzés, mint amikor látom, hogy boldog vagy. Amikor nézhetlek, hogyan alszol a tenyeremen. Látni, ahogy veszed a levegőt és boldogan sóhajtassz amikor átölelsz... Ez az én ajándékom... Szeretlek!

s.c. 2009.03.24. 19:53:16

Köszönöm,hogy vagy nekem...én is nagyon szeretlek! :)
süti beállítások módosítása