Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

s.c. 2009.03.17. 22:03

Ma vidám verset írok

Ma vidám verset írok, mosolygósat, kedveset,
színeset, mitől majd ölelni akarsz engemet!

Üveggyöngyökben peregnek hozzád a szavak,
gurulnak, felfűzöd és végre láthatom mosolyodat.
Ami úgy elbűvölt ott, azon a bizonyos helyen,
ha rágondolok, könnyes lesz még most is a szemem.

Vagy kéz a kézben járulnak eléd a mondatok,
megállnak előtted, bámulsz, miket tudhatok!
Vicceset, hogy nem bírod abbahagyni a nevetést,
ámulva nézem, boldog vagy, ez nem lehet tévedés.

Játsszuk azt, engem csak veled együtt lehet szeretni,
és átölelhetsz, nem is kell búvóhelyet keresni.
Esőben az ernyő alatt szorosan is mehetünk,
piszkosul zuhoghat, de mi csak nevetünk, csak nevetünk.

Aztán álljunk meg a virágbolt előtt, csak úgy!
Topogok bután, hisz az alkalom már elmúlt,
de te belépsz és hozol egy csokor sárga tulipánt,
emlékszel, loptunk egy szálat - képzeletben - ott Budán.

Végül kössünk ki egy jó kis sarki kávéházban,
nézem a szemed, benne tegnap is magam találtam.
Semmi sírás-rívás, ez nem egy végső búcsúzás,
idd meg a narancsleved, aztán hazaindulás!

Ma vidám verset írtam? Mosolygósat? Kedveset?
Színes volt? Remélem ölelni akartál, kedvesem.

/ Roberta /

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr545909171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milan 2009.03.20. 11:51:26

Hehe, ez annyira tarka barka volt :D

s.c. 2009.03.20. 13:50:42

..mert milyen is az ember amikor szerelmes.... :D

Milan 2009.03.20. 14:11:30

és igazad van, kedvenc öltözködési formám: a fekete és fehér párosítása... most meg teljesen kinyíltam, és színes lettem :) Nálad mi a helyzet ilyen téren? :)

s.c. 2009.03.20. 14:23:26

örülök neki...a fekete és a fehér a kedvencem nekem is,meg a sárga minden formában,a lilát mostanában szerettem meg..irulok-virulok.. :)
süti beállítások módosítása