Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

Az légy aki vagy

s.c. 2008.10.14. 10:37

" És voltaképpen mi az a boldogság? Szerelem - hangzik a válasz.De a szerelem nem hoz,soha nem hozott boldogságot.Éppen ellenkezőleg: szenvedés,harcmező,álmatlan éjszakák,örök bizonytalanság,hogy helyesen cselekszünk-e.Az igazi szerelem eksztázis és gyötrelem elegye.Akkor béke.Béke?Ha ránézünk az Anyára azt látjuk,hogy soha nincs békében.A tél harcol a nyárral,a Nap és a Hold soha nem találkozik egymással,a tigris üldözi az embert,aki fél a kutyától,aki üldözi a macskát,aki üldözi az egeret,aki pedig ráijeszt az emberre.A pénz boldogságot hoz.Rendben ezek szerint mindenki aki már elérte ,hogy színvonalon élhet abbahagyhatja a munkát.De nem így van!Akinek van pénze ,csak még idegesebb lesz,mintha attól félne,hogy mindent elveszíthet.A pénz pénzt fial, ez igaz.A szegénység valóban szülhet boldogtalanságot,de ennek az ellentéte nem feltétlenül igaz.Én már eleget kerestem a boldogságot - most az örömöt keresem.Az öröm olyan,mint a szex: van eleje és vége.Én gyönyört akarok.Örülni akarok.Mi az a boldogság? Én már nem esem ebbe a csapdába.Amikor társaságban vagyok,és létezésünk legfontosabb kérdéseivel provokálom a többieket,mindig azt mondják: " Én boldog vagyok."Akkor folytatom: " De hát nem akarnál még többet,nem akarsz továbblépni?"Erre mindenki azt feleli: " Dehogynem."Akkor kijelentem: " Tehát mégsem vagy boldog." Ekkor mindenki másra tereli a szót."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr915909684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2008.10.14. 19:05:07

Ez nagyon igaz...
süti beállítások módosítása