Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

Ön szerint milyen az élet?

s.c. 2008.09.25. 15:47

" Mi az élet értelme? " Gyakran megkérem a tanfolyamom résztvevőit,hogy keressenek egy metaforát az életre.Az ötleteik két csoportra oszthatók,az egyik ételekről szól,a másik nem.Nos következzen az élet értelme!

Az élet olyan,mint a fánk,frissen és melegen isteni,bár néha megfekszi a gyomrunkat.a közepén a lyuk valódi rejtély,a fánk nem is lenne fánk nélküle.

Az élet olyan,mint grapefruitot enni.Először le kell szedni a héját,aztán hozzá kell szokni az ízéhez,és mire az ember igazán ízlelni kezdené,a szemébe spriccel vele.

Az élet olyan,mint a banán.Eleinte zöld aztán egyre puhább és édesebb lesz.Vannak akik a fürt belsejében érzik jól magukat,és vannak akik ragaszkodnak ahhoz,hogy a legtetején legyenek.El lehet csúszni a héján.És fontos az is,hogy meg kell hámozni ha meg akarjuk enni.

Az élet olyan,mint a főzés.minden attól függ,hogy mit,mikor és hogyan keverünk az ételhez.Néha a receptet követjük,néha pedig rögtönzünk.

Az élet olyan,mint a kirakós játék,csak éppen nem tudjuk előre mi áll össze a darabkákból.Néha abban sem vagyunk biztosak,hogy megvan az összes.

Az élet olyan,mint a labirintus,néha nem akarjuk megtalálni a kijáratot.

Az élet olyan,mint liftezni.Sokszor megesik,hogy mások nyomkodják a gombokat,mi meg csak utazuk fel és le.Néha persze benn is ragadunk,de nem ez igazán a vacak,hanem az, amikor megáll.

Az élet olyan,mint egy pókerjátszma.Vagy én osztok,vagy nekem osztanak.Tehetség és szerencse kell hozzá.Az ember tartja a tételt,emel és blöfföl.Mindig lehet tanulni a partnerektől.Előfordul,hogy egyetlen párral nyerünk,de az is ,hogy fullal vesztünk.Bármi történjék is addig jó,míg mozgásban van a pakli.

Az élet olyan,mint a kölyökkutya,amelyik szeretné,ha minden utcán rengeteg fa lenne.

Az élet olyan,mint egy szoba,amely eleinte csupa nyitott ajtóból áll,de ezek fokozatosan bezárulnak előttünk,ahogy öregszünk.

/ Roger von Oech: Az Élet értelme/

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr135909773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2008.09.26. 12:39:11

Fú de jóóóóóóóó!!!! ellophatom??? Nekem a legjobban a fánkos tetszik... S hogy milyen véletlenek vannak! Van egy ismerősöm , akivel reciket szoktunk cserélgetni...az utolsó fánkreceptnél azt irta...minden fánkról , aminek lyuk van a közepébe én jutok az eszébe!!! jót nevettem rajta...

amerika24 2008.09.26. 12:47:58

Fel akartalak venni a kedvenceim közé...de nem talállak....

s.c. 2008.09.26. 16:38:16

Persze,lopd,ha van értelme.. :) A fánkkal úgy vagyok nekem mindig olyan laposra sikerül..'bolond lukból bolond szél fúj' vagy mi.. :) ...elveszett lélek vagyok tudom...

Lacel 2008.09.26. 16:46:58

Szivesen! :)

Rege Ata 2008.09.26. 16:49:12

amerika24: a KATEGÓRIÁK: -nál kattints a NINCS MEGJELÖLVE linkre, és ott aztán írd be, akit szeretnél keresni blogo(s)t :-)

amerika24 2008.09.26. 19:17:29

Ugy látszik az előbbi kommentem elveszett!!hová lett?? Köszike Ata...de nem tudom milyen nevet irjak, mert hárommal is probáltam , de egyik se jó!!! nem lenne egyszerűbb egy számot ide nekem irni??? Nagyon megköszönném....

s.c. 2008.09.26. 19:43:50

Már csak egy gombnyomás... :)

amerika24 2008.09.26. 20:39:03

Köszönöm...de nagyon egyszerű volt igy!!!

Lacel 2008.09.27. 09:02:03

Ez aranyos :)
süti beállítások módosítása