Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

s.c.

Friss topikok

  • s.c.: Talán a betűk... talán a kezed... talán meg is teszed... :) (2019.01.25. 19:30)
  • s.c.: Ezzel nem vagy egyedül. (2017.01.07. 12:18)
  • s.c.: Köszi :) meg a blog is :) Örülök,ha így érzel :) (2016.06.30. 20:08)
  • s.c.: Igen,sajnos egyre gyakrabban tapasztalom én is.... Üdv Amerika24,de rég jártál nálam,a régi blog... (2016.05.07. 12:01)
  • s.c.: :P :D (2015.01.15. 19:23)

Címkék

Talpalávaló

s.c. 2008.08.22. 01:09

Kábé egy órája folytam ki ( szó szerint),egy pár ezres embertömeg kellős közepéről.Vagyis a végén már az elsők között nyomultam,valahol...de ha már nyári fesztivál van ugye..és senki se hinné el,hogy én már megint Republic koncerten voltam,érdekes hogy kb. tíz évig semmi,most meg három hónap alatt kétszer is...de jó volt, sokkot kaptam.

..és a végére sikerült mosolyt varázsolni a fiúk arcára is...még még még!!!  ( vicces volt ,ahogy a hatvan éves nénike úgy ugrált előttem, mint a tizenéves rasztás hajú csávó mellettem  :)  )   " Fiatalság,Bolondság ! "

.....mielőtt elfelejteném - tegnap pedig nekem rendezték a tüzijátékot,mert elég lett volna az is ha kitárom az ablakot-olyan közel volt...de hát akkor ,mi lett volna Rómeóval?? undefined

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillka.blog.hu/api/trackback/id/tr535909955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása